Tuntuu et mulla on kokoajan nälkä vaikka syön kuitenkin säännöllisin väliajoin mielestäni ihan riittävästi. Väliä ruokailujen välillä on ollu noin 4 tuntia maksimissa. Mahtaakohan tääkin johtua siitä, että kun elimistö on ennen tottunu saamaan vähän useammin aina jotain pientä, niin nyt se huutaa ruokaa kokoajan ku pelkää jäävänsä ilman. Tää alotus on nyt tuntunu jotenkin tällä kertaa vaikeammalta. Tää kun ei oo eka kerta kun yritän pudottaa, mut tuntuu vaikeimmalta. Ehkä se johtuu siitä että tällä kertaa oon tehny vakaan päätöksen et periks en aio antaa vaan tavoitepainoon asti mennään vaiks mikä olis. Olen myös hyppiny vähän vilkuilemassa vaa'alla tuota painoa ja näyttäisi suunnan olevan alaspäin, joten sen suhteen pitäis pysyä motivaatio. Se vaan on entisen herkuttelijan vaikea pysyä annetuissa rajoissa, mutta totuushan on että jos en ala pistään herkuttelua kuriin niin pian mennään yli 100:n ja sitä en todellakaan toivo tapahtuvan.Kattelin tossa vanhoja painonvartijoiden pudotuskortteja ja niiden mukaan olen ollu vuonna 2002 lähellä tavoitepainoa. Sit just ennen tavoitepainoa on sitten jääny into kesken ku on paino jääny junnaileen. Sen jälkeen olen vielä pari kertaa yrittäny laihduttaa, mut ei oo ollu riittävästi motivaatiota. Joten tämä on se viimeinen kerta. Jos nyt menee pieleen, niin sit varmaan tyydyn kohtalooni enkä yritä enää. Vielä ei kuitenkaan ole luovuttamisen aika, vaikka vaikeeta onkin tuon jatkuvan nälän kanssa. Eiköhän se tästä pikku hiljaa ala onnistuun.